slapeloze nacht - - op naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu slapeloze nacht - - op naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

slapeloze nacht - - op naar Chiang Mai

Door: nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

25 Juli 2010 | Thailand, Chiang Mai

Nou ik zal even verder gaan waar we gebleven waren... de nachttrein.. een beleving opzich... we verwonderden ons over hoe de thai de trein schoonmaken... daar kan de ns nog wat van leren.
ook snapten we niet hoe ze die stomme trein nu om gingen bouwen tot nachttrein/ slaaptrein... eenmaal aant rijden kwamen we daar al snel achter.. klap klap en we hadden een stapelbedje.. bietje krep..maar et kon dr mee door..
de jongens hebben geweldig geslapen.. nikie heeft er maar 3 geslapen..en elle welgeteld 1 uur! niet veel dus! we hadden een jarige aan boord.. maar die lag om 12 uur al k.o en was onder geen gedwang wakker te krijgen.
Om 8 uur werden we wakker gemaakt want om half 10 zouden we arriveren in chiang mai...( dachten we) nou.. dat werd uiteindelijk dus 1 uur!
Een guesthouse hadden we snel gefixt..want we slapen waar thijs vorig jaar al is geweest.. prima geregeld dus! Dion was uiteraard jarig dus deze feestelijkheden moesten gevierd worden.. ellen had een overlevingspakket voor hem gemaakt, met fristi, wasa, snoepjes, redbull en ik weet niet allemaalwat! dus de glimlach op zn gezicht die bleef! daarna zijn we naar een massagesalon geweest voor een thaise voetmassage! zalig! en de masseuse van dion was ook in feeststemming!
daarna mocht het feestvarken ook nog eens bepalen waar we gingen eten.. dat werd uiteindelijk een steakje met frietjes! 's avonds zijn we nog over de night market geslenterd, meeegaveel winkeltjes.. je kijkt je ogen uit!
De dag erna hebben we fietsjes gehuurd en chiang mai een bietje verkend.... echt een heel leuk stadje.. ofja..er wonen 1.6 miljoen inwoners..maar die indruk krijg je hier niet.. het voelt meer aan als baexem ofzo! 's avonds zijn we naar een echte muai thai wedstrijd geweest kijken... erg sjiek! alleen hadden we op wat meer spanning en sensatie gehoopt...we hebben iig een bloedneus gezien ;)!
en gister was het dan eindelijk zover... om 8.30 stond mister handsome voor ons guesthouse om ons op te halen voor de mahoet training... das een training hoe je een olifant bestuurd..
we hebben echt een suuuuuuuuuuuuuuuuperleuke dag gehad... olifanten beklommen, gevoerd, kusjes van ze gehad, bestuurd. en als klap op de vuurpijl gingen we ook nog een stuk met ze lopen... ellen en dion hadden een meeegalieve! thijs en nikie echt DE vreklap.. wij hadden een vrouwtje, wat die dag nog maar 3 keer gedekt was door dr boyfriend ( dag gebeurd dus 7 keer op een dag) dus die was behoorlijk depressief dat ze pas 3 keer had gehad... toen moest ze ook nog eens achter de desbetreffende kerel aanlopen.. resultaat: een olifant die niet luisterd, die met dr kont loopt te draaien om aandacht... EN ook nog eens met vanalles gooit.. lees dus... nikie en thijs kwamen zwart van de olifant af.. eerst spoot ze met modder, daarna met stenen, daarna met zand, en daarna nog een paar keer met water.. lekker dus! toen we ze eindelijk in bad mochten doen was manlief er weer klaar voor dus die twee verdwenen even in een donker kamertje. hehe...dus toen hebben we ellen en dions olifant maar even gewassen. verder staan we nu op het punt weer te vertrekken richting laos... de minibus komt ons over een kwartiertje ophalen..en dan begeven we ons richting chiang klong..waar we de grens oversteken.
Morgen stappen we op de boot voor onze tweedaagse reis naar luang prabang..met weer een jarige in het zicht.. ellen berben! dus weer bijna feest :D! zo... nu snel het busje halen..anders komen we niet ver.

• 25 Juli 2010 - 09:24

Ineke:

Ben benieuwd naar de foto's van jullie zo vuil op die lieve olifant...

• 25 Juli 2010 - 15:27

Jordy & Aniek:

Heeeeey!

Wat n verhalen!:D Vooral de olifantendag, whahaha!
    Geniet ervan en veel plezier nog!
    Tot jullie volgende verhaal;)!

Xx.

• 26 Juli 2010 - 16:43

Tom & Kim:

Haaaaaa mensen van het goede leven!! Wat een vette verhalen:)! Superrrr!! Zeker met die olifanten, wat vet!! Ik lees dat Dion niks te kort komt! De weddenschap van Tom en Guus wordt dus niet veel op deze manier (5 en 6 kilo afvallen;)! haha! Ik ben benieuwd hoe Laos jullie gaat bevallen. Ik kan me namelijk nog die grote dikke vette spingen van Thijs herinneren! Jakkieeeee!! haha!!

Xxxx!

• 27 Juli 2010 - 07:34

Niels:

Hey Herfs, Thijs, Ellen en Dion!

Allerierst Dion en Ellen v Herte proficiat! Ten 2e hub ich un klacht: volgendje kier as gae un verjeurdigfiesje viertj in oorde as de bovegenumde verwacht ich waal un oetneudiging!! :)
    Ich bedoel, tis toch get get angers as unne bbq en un vaat beer in de achtertuin zulle we mer zigge :P. Veur de rest hiel veul plezeer en ich ben erg benoej nao de volgendje avonture. Ins kieke door waem of waat ge nog mier aangevalle of vettig gemaaktj waerdj hehehehe.

Grs.,

Niels

• 27 Juli 2010 - 08:51

Tim & Desi:

Ellen proficiat met je 23ste verjaardag!!

Groetjes
    Tim,Desi,Madison & Abigail

• 27 Juli 2010 - 10:47

Fysio Pey:

Ha die Ellen, avonturierster, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Baas Hub.

• 27 Juli 2010 - 10:50

hallo ellen,

PROFICIAT!!! Daar in Laos toch? Ik hou het allemaal niet meer bij. Tot nu toe zijn al je pati"enten nog in leven.

Geniet er maar van maar dat lukt wel zo te lezen. Dolle pret!

Ook van Ireen proficiat. Zij vertrekt morgen op vakantie.

Groetjes,
    Wilma en Ireen

• 27 Juli 2010 - 11:35

Hey Ellen,
    Gefeliciteerd maedje!
    Nne hele gezellige daag vandaag doar in het verre oosten, drink dr maer eine van mich,proost!
    Groetjes Lilian

• 27 Juli 2010 - 11:40

Maurice En Esther:

hahaha sjiek man! En die olifantje! Geweldjig! Volges mich mot het waal een TOP vakantie zeen als ich uch verhoale noa al leas! Ellen biej deze preficiat van os! Fijne verjoardaag en maak er get leuks van:D!

Liefs (K)

• 27 Juli 2010 - 19:52

Opa En Oma Vissers:

hier zijn je opa oma uit hunsel die je op deze wijze van harte feliciteren met je 23 ste verjaardag.laat ons trots op je zijn en wensenjullie verder een prettige mooie vacantie.dada van opa-oma.hunsel 23-7-2010.

• 01 Augustus 2010 - 09:39

Riet:

Hoi allemaal.
    Waar blijven de foto's,
    want ik wil dat vies zwijntje wel eens zien.
    En hoe vinden Dion en Elle het tot nu toe????
    Groetjes en een dikke kus van uit de buiskamer van het leudal.