Bangkok Baby - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu Bangkok Baby - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

Bangkok Baby

Door: allemaal

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

21 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

WE ZIJN ER... was het eerste dat we zeiden toen we de grond raakten.. joehoe!
Na een heel enerverende vlucht.... ten eerste al in een A380...2 etages met een grote trap.
Wij zaten uiteraard het goedkoopst ;)... de vlucht begon al goed... thijs lag voor het opstijgen al K.O, Dion had herrie met een paar engelsen, en nikie rende overstuur naar de stewardessen. En toen stonden we nog aan de grond... pff!! nou eenmaal in de lucht was dion net een gangster, thijs lag nog steeds k.o, nikie zat aan de pillen.... en tsja..ellen, das een verhaal apart. klein bietje zielig.. maar stiekem toch ook wel bietje grappig. Elle lag te hyperventileren, dus kreeg ze lekker 1e klas broodjes, cola, een ECHTE emirates tas... het kan niet op.. ( omdat we natuurlijk lang onderweg waren voelde ze zich niet goed, in combinatie met weinig eten en vermoeidheid..dus best wel shit) MAARRRRRR de laatste 5 minutes van de vlucht mocht madame buisniss class zitten... uitgebreid in een grote stoel.. UPPER DECK... EN ze kreeg chocolaatjes van de steward, goed geregeld dus!
eenmaal aan de grond mocht ze dus ook de uitgang nemen voor de mensen met veel geld.. wij volgden later... veel later. eenmaal door de douane lagen onze tassen al op ons te wachten.. op naar het hotel! nikie en thijs hadden hier vorig jaar al geslapen dus dat was wel goeje... lekker wat eten..en daarna SLAPEN!
vandaag hebben we lekker bangkok gezien... grand palace, wat pho, chinatown, temple of dawn en een paar tuktuk ritjes later hebben we nu dus net een pizza naar binnen gewerkt.. een lading chips en drinken gehaald bij de 7/11 want vanavond hebben wij.. jaja FEEST! zometeen gaan we naar het station waar we de nachttrein richting Chiang Mai nemen.. en vanavond om 12 uur is Dion JARIG... PARTYY!!
Zo wij gaan nu terug naar het hotel.. en op richting station.. tot de volgende keer!

• 21 Juli 2010 - 12:29

Desi,Tim En Meisjes:

het zal toch ook eens niet anders zijn met Dion ;)

Klinkt allemaal erg indrukwekkend.

Veel plezier. En we volgen jullie

• 21 Juli 2010 - 12:51

Mam:

Ha jonge lui.
    Nou nou wat een vlucht,en nu maar gaan genieten.
    Dion we wensen je alvast een fijne verjaardag toe.

Groetjes van uit de buiskamer van het Leudal(mam pap mike en natuurlijk omaatje niet vergeten,en een knuffel van Lisie.

• 21 Juli 2010 - 14:15

Dionne:

haha goed om te horen dat jullie (al met al) toch nog veilig geland zijn ;)!

Veel plezier & feest ze morgen! En Dion, alvast gefeliciteerd :D

Liefs..

• 21 Juli 2010 - 16:24

Hilde:

Nou, nou.... gelukkig veilig aan land.
    Je ziet maar, als je wil krijg je alles voor mekaar ook daar boven in de lucht.
    Nu lekker genieten, wij genieten van jullie verhalen!! Gr Hilde, Laurens en de kids

• 21 Juli 2010 - 20:09

Mia:

Ben je weer een bietje bekomen van de reis ellen? Dion wij wensen je van oet Naer een hele fijne verjaardag.
    Veel plezier in Chiang Mai.Groetjes Har,Mia,Carla,Coby en Simon.

• 21 Juli 2010 - 21:04

Karlijn:

Ha Ellen en Co!

Een suuuuper fijne vakantie :)
    Geniet ervan met z'n 4tjes, En tot over 35 daagjes op Limburgse bodem!

x Karlijn

• 21 Juli 2010 - 21:51

Huub En Marly:

Hallo vakantiegangers,

Heel leuk om jullie vakantie belevenissen op deze manier mee te maken.
    Wij wensen Dion een fantastische verjaardag toe,geniet ervan.

Marly en Huub.

• 21 Juli 2010 - 22:04

Ineke:

Ha allemaal,
    Weer allemaal een beetje bekomen?? Dion proficiat! Leuk om julllie verhalen te lezen en blijf genieten hé.Wij doen het vandaag met de Tilbugse kermis, verschil moet er wezen....

• 22 Juli 2010 - 09:00

De Fysio's Echt:

Ha Ellen en vrienden,
    Wat een prachtige foto's en leuk verhaaltje erbij,alsof je er een beetje bij bent, heel leuk! Wij zijn wel een beetje jaloers op jullie, wat een geweldige reis. Veel plezier, Lilian and the rest of the gang.

• 22 Juli 2010 - 12:43

Stephanie:

OMG .. wat een vliegreis !!!!
    Ellen is DA BOMB (H)(H)(H) ..

Heel veel plezier
    Kijk uit naar het volgende verhaal
    Hopelijk met een wat positievere reis ervaring ;)

Groetjes from the nunhems people (Lizzy, monique & de rest)

Liefs, Xxx Steph

• 22 Juli 2010 - 18:13

Tim & Desi:

Dion van harte gefeliciteerd met je 23ste verjaardag!!!

Groetjes
    Tim,Desi, Madison & Abigail

• 22 Juli 2010 - 18:21

Guus:

Hey backpackers,

Wat een verhaal weer hahag..:)
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en gaat alles goed!

En natuurlijk Dion GEFELICITEERD!!!!!!!!!

ben benieuw naar het volgende verhaal.

Xje

• 23 Juli 2010 - 11:31

Toos & Paul:

Hoi Nikiethijsellendion

We kijken uit naar jullie volgende avontuur.

Dion nog van harte gefeliciteerd and watch-out for the british

Veel plezier

• 23 Juli 2010 - 16:28

Jenny:

Heejj allemaal!

Wat leuk om een eerste berichtje van jullie te horen. Leuk dat jullie ook gefietst hebben, dat is echt super daar:)! Haha, en een oog dichtgedaan in de nachttrein?

Heeeel veel fun in Chiang Mai with the elephants:), geniet ervan!!

xxxxxxxxxxxx

• 23 Juli 2010 - 21:03

Lieke:

He wereldreizigers!
    Hoe is het daar? Leuk hoor jullie eerste verhaal!
    Veel plezier nog en ik ben benieuwd naar de nieuwe avonturen.
    xxx Lieke

• 25 Juli 2010 - 16:16

Thea En John:

Alleen al het lezen van jullie ervaringen tot nu toe is bijzonder dus kunnen we ons afvragen hoe bijzonder het in het echt allemaal is. Geniet er maar van.... Heel veel groetjes vanuit Remunj...