Home Sweet Home - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

26 Augustus 2010 | Nederland, Nunhem

Ons laatste verslage.... na 5 weken zijn we weer heerlijk THUIS!

De laatste dagen hebben we een bezoek gebracht aan de cameron highlands... een hooggelegen deel in Maleisie waar veel theeplantages zitten... schitterend om te zien!

Daarna zijn we doorgereis naar KL.. oftewel Kuala Lumpur... waar we niks anders van kunnen zeggen dat het een schitterende stad is!! wolkenkrabbers..mooie parken.. vriendelijke mensen..schoon.. een melting pot van allemaal verschillende culturen..schitterend!

na een 20 uur slopende terugreis houden we het op deze site voor gezien...
we hopen dat jullie van onze verhaaltjes hebben genoten.
tot snel!

veel liefs van ons allemaal

• 26 Augustus 2010 - 08:22

Lieke:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Tot zondag.
    X

• 26 Augustus 2010 - 09:42

Bart En Mieke:

Eindelijk weer thuis.
    Gelukkig is alles goed verlopen en zijn er geen gekke dingen gebeurd en is niemand ziek geweest.Een hele belevenis wat jullie hebben mogen meemaken.