Empire state of AA - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu Empire state of AA - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

Empire state of AA

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

11 Juli 2011 | Verenigde Staten, New York

Lieve allemaal..

snel een berichtje...heb nog 3 minuten op de teller.

Hier gaat het allemaal goed... NY is geweldig... alleen een minpuntje is dat mijn bagage niet meegekomen is...dus nikie zit zonder kleren en alles wat ze ingepakt heeft in new york... behoorlijk balen! thijs heeft zijn inboedel gelukkig wel... het is nu wachten op american airlines....dat zij op tijd mijn tas bezorgen.... zonder kunnen we niet doorreizen naar zuid amerika... dus we zouden nog wel eens snel thuis kunnen zijn... maaar we gaan uit van het beste en gaan die amerikanen eens goed onder druk zetten!!.... gaat goedkomen... hopelijk.. to be continued!...

• 11 Juli 2011 - 19:26

Jules & Dionne:

Ohhhh.. Nikie wat balen man!! Hopelijk komt je bagage er snel aan.. Laat jullie vakantie dr niet door verpesten he! Is wel weer n goede reden om te gaan shoppen..... haha!
    Liefs X

• 11 Juli 2011 - 19:30

Yvo:

Heyhey...balen van de bagage, maar die komt nog wel na....veel plezier daar!

• 11 Juli 2011 - 19:47

Kim:

Verdorie... goed begin van je reis zeg :( dat is wel goed balen!! Hopelijk komt het allemaal nog op tijd aan en heb je niet al te warme kleren aan ... maaarjaa.. kleren kopen daar is ook niet verkeerd;)!

Hopelijk is het volgende berichtje met goed nieuws:)!

Xxx Have fun in NY...

• 11 Juli 2011 - 21:24

Thea En John:

Laten we hopen dat die bagage het enige is wat zal tegenvallen en de rest alleen nog maar ooooh's en aaaah's opleveren. Geniet er van en nogmaals een hele fijne tijd daar. Wij kijken uit naar t volgende verslag.

• 12 Juli 2011 - 06:01

Mam:

Hoi Nikie en Thijs.
    Nou Nikie ik zou zeggen koop gewoon nieuwe spullen en laat jullie vakantie er niet door in de soep lopen.
    Ik weet dat het gemakkelijk schrijven is maar laat het jullie vakantie niet bederven.
    Dikke kus van ons allemaal.
    Oja Lizie mist je,maar is al een vriendje met mij geworden.

• 12 Juli 2011 - 06:21

Patricia Braakman:

Joh, wat een pech. Maar laat je niet ontmoedigen, uiteindelijk komt het goed en kun je je reis vervolgen.
    Heb het goed en geniet er van.

Groetjes Patricia

• 12 Juli 2011 - 06:23

Ferry:

Suc6 met jullie bagage. Hoop dat alles er snel is. Hier heb ik ook wat extra bagage gekregen. Onze zoon is gisteren geboren. Zijn naam is Binc. Dus helaas niet op Thijs zijn verjaardag. :-) Geniet van jullie vakantie. Gr. Ferry

• 12 Juli 2011 - 08:22

Ellie:

oeeeehhhh nikie en thijs! succes ermee! hopenlijk dat de bagage sjnellie komt! probeer tussendoor tegenieten! hopenlijk dat het er vlug is en dat jullie verder genieten! toitoitoi. x

• 12 Juli 2011 - 08:32

Ernest:

Hello There,

Ik wens jullie succes met de bagage(zal wel goed komen) effe stresse......Veel plezier en let op elkaar.

X Ernest

• 13 Juli 2011 - 08:56

Raymon:

Thijs,
    Jullie bagage komt wel goed! En anders hebben ze nog wel een winkeltje ergens in NY.
    (was jij niet degene die vorige week nog zei dat je nog nooit problemen had gehad met de bagage toen ik vertelde dat mijn koffer bij een Europacup pas aankwam nadat ik de wedstrijd had gelopen????? ;-)
    Veel plezier met de rest van de vakantie!!!
    Groeten Raymon

• 13 Juli 2011 - 16:34

Ellen:

Haaa meiss,,

Oh sjit zonder bagage!:( maar komt vast en zeker goed!! Gelukkig goed aangekomen duss!! Veel plezier!!

Liefss Xx

• 14 Juli 2011 - 08:24

Toon:

Thijs,

Het produkt van de reis is zeker erg belangrijk: foto's, herinneringen en de indrukken van het land.
    Het proces waar je nu in zit gaat snel over als jullie koffer/rugzak er is.
    Laat je niet van de wijs(t) brengen en heb veel aan elkaar op deze indrukwekkende reis.

Groetjes ,Toon