I will listen to your problems for $2,00 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu I will listen to your problems for $2,00 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

I will listen to your problems for $2,00

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, New York

The Bag has returned.... Hi folkes ja hier vanuit de Big Apple store. Apple store / gratis internet cafe...haha. New York is amazing, echt geweldige stad. Op dit moment zijn we met de laatste sigth seeing tour bezig. Gisteren de hoogte punten beleeft vanaf het empire state building.

Thijs is even toos inspritieloos, dus ga ik maar even verder...
Na 1000 telefoontjes naar american airlines, veel frustratie en een rit naar JFK verder... heb ik eeeindelijk mijn tas weer terug!! wat een opluchting... nikie loslaten in new york zonder haar spullen is geen goed idee!!
Wat blijkt... belgen zijn echt dom!.... die troela in brussel had thijs zn bagagelabel om mijn tas gedaan, en andersom.. dus ze zijn de hele tijd op zoek geweest naar de verkeerde tas.... mr de jong lag op jfk, ms vullers was not been traced jet... ze hebben wel mn slot doorgeknipt..maargoed...als dat het enige is... WE ZIJN WEER COMPLEET!

zondag zijn we dus aangekomen zonder tas... maar gelijk in de subway naar times square geracet... mijn god..wat een mierennest..en wat een licht... niet normaal... hoe vet!!

Maandag hebben we een metro naar brooklyn gepakt...waar we vanaf de brooklyn kant de brooklyn bridge zijn opgelopen...die skyline.... onbeschrijfelijk... fotos volgen!
Daarna hebben we jaja 37 blocks gelopen over 5th avenue. ... goeje training voor de inca trail... flat iron, madison square park, rockefeller centre, trump towers, empire state building, chrystler building.... je loopt echt op een filmset...die mensen hier... wow wow wow!!

Dinsdag hebben we het national museum of history en het guggenheim bezocht...
Ook hebben we een cruise gemaakt over de hudson naar het statue of liberty en de wijken queens, en staten island.

Gister zijn we dus eerst naar jfk geweest om mijn tas op te halen.... en na enkele euforische momenten zijn we doorgegaan naar het MOMA, en de top van het empire state building....WOW ...dat uitzicht!! Ennnn voor de SATC liefhebbers... IK HEB HET HUIS VAN CARRY BRADSHAW gezien!

Nu zijn we bezig met onze laatste uurtjes new york...we hebben net wall street bezocht... en ground zero... erg indrukwekkend...
vanavond vliegen we richting lima.. en hopelijk komen we daar ook weer inclusief inboedel aan!

Ons hotel was prima!!.... en New York is echt the city of dreams... wij voelen ons stiekem een beetje new yorker,, en zouden in deze stad echt wel kunnen wonen!!

To be continued... see you in Lima!

X nikie&thijs

• 14 Juli 2011 - 17:43

Madelon:

Wauww wat gaaf! Ik wil zo graag naar New York :d er wonen het liefste haha. Krijg altijd weer de kriebels als ik reisverhalen in NY lees.

Heel veel plezier op jullie verdere trip!

Groetjes Madelon
    (Jan de bouvrie academie genootje.. of ben je inmiddels afgestudeerd?)

• 14 Juli 2011 - 17:43

Madelon:

Heel veel plezier op jullie verdere trip!

Groetjes Madelon
    (Jan de bouvrie academie genootje.. of ben je inmiddels afgestudeerd?)

• 14 Juli 2011 - 17:51

Ineke:

Fantastisch! Wat mooi zeg. Als je in NY gaat wonen wel een gastenverblijf voor mama natuurlijk ;).
    En voor de bagage....mix je spullen door elkaar dan heeft ieder wat....
    Liefs

• 14 Juli 2011 - 18:29

Jacqueline Janssen:

Wat heb ik je gezegd New York is gewoon schitterend verheug mij al om er weer naar toe te gaan nog 5 maandjes wachten en dan mag ik gaan.
    Ik wens jullie nog een te gekke vakantie en zal jullie reisverslagen zeker blijven volgen. Heel veel groetjes jacqueline

• 14 Juli 2011 - 21:43

Thea En John:

Hey wereldreizigers. Geweldig dat NY jullie zoveel WOW, cool en VET brengt. Nu jullie bagage weer compleet is kan het echt beginnen. Geniet van NY -zo te lezen lukte dat al aardig- en geniet van jullie trip. Wij kijken uit naar het volgens reisverslag met nieuwe WOW's AAAhhs en OOEEHH's Have fun.....

• 15 Juli 2011 - 10:53

Kim:

Aaah wat geweldig!! Jullie hebben veel gedaan en hoor dat jullie je niet hebben laten afschrikken van de leuke momenten door die stomme tas! Was een sukkels daar in Belgie.

New York komt dus zeker op je lijstje te staan van mooiste plekjes;)! en ja.. ik zie jullie daar idd wel wonen!! Maar wel terugkomen aub;)! haha.. Have fun in Lima... Ben benieuwd naar jullie volgend verhaaltje! Wij moeten nog 1 weekje wachten:)! I can't wait!

Xxx

• 15 Juli 2011 - 11:13

Rianne:

Wat leuk om te lezen wat jullie in NYC hebben gezien, de meeste plekken hebben wij ook bezocht ;). Have fun!
    X Rianne

• 17 Juli 2011 - 09:09

Dionne:

Waaauuw... wat 'n gave foto's! Geloof jullie meteen dat t een geweldige stad is.. Wat een gebouwen! En die skyline vanuit het water.. MOOI MOOI MOOI!
    Ook echt vet dat jullie t huis van Carry Bradshaw hebben gezien! Geen glimp naar binnen kunnen werpen? haha.