Check, Check, Dubbelcheck - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu Check, Check, Dubbelcheck - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

Check, Check, Dubbelcheck

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

04 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Over exact 6 daagjes gaat onze volgende grote trip beginnen... Dus deze week wordt een week van check, check, dubbelcheck...dus ook op deze site... doettie het?? en komt hij bij paps en mams in de mailbox terecht..

Zondag 10 juli vertrekken thijs en ik richting New York... waar we een paar dagen verblijven... 14 juli pakken we het vliegtuig naar Lima, waar we 4 weken door zuid amerika gaan backpacken, op de terugweg maken we nog een stop in miami...waar we nog een weekje lekker niks gaan doen... heeerlijk!..voor iedereen die er behoefte aan heeft kan ons volgen op deze site... to be continued

wij hebben er iig super zin in!

X thijs&nikie

• 04 Juli 2011 - 09:55

Aniek:

Jaja, bij mij komtie aan in de mailbox!:D

• 04 Juli 2011 - 12:01

Rianne:

Weer een super reisje op de planning :)! Have fun, NYC is really amazing :D! Ik mis het nu al ;).

X Rianne

• 04 Juli 2011 - 12:15

Ellie:

gezellie gezellie! weer een sjieke reis voor de boeg, zoals ik lees! succes met alle check's.. de check in binnen!!! geniet ervan! daarna spreken we sjnellie af!! xx

• 04 Juli 2011 - 14:54

Yvo:

Geniet er van!!!!

• 04 Juli 2011 - 15:31

Kim:

Jaaaaaaaaa:D:D Het is bijna zo ver! Joehoee:D!

• 09 Juli 2011 - 15:31

Maurice En Esther:

Moahh wat spannendj allemoal! Het is bienoa zoever:D! Succes mit inpakken en geniet van deze roondjreis! Geit vast sjiek weare:D! Bin benoetj noa de verhoale en foto's :D!

Xx.