were in miami bitch!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu were in miami bitch!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Nikie & Thijs Vullers - WaarBenJij.nu

were in miami bitch!!

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie & Thijs

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Een heel snel reisverslag want we staan weer in een gratis apple store.... ohoh..

na ons vorig reisverslag hebben we alleeeeen maar gereisd...9 augustus vertrok onze 23 uur durende busrit naar lima...waar we de 10e om half 4 aankwamen... daarna moesten we nog tot half1 snachts wachten op onze vlucht naar miami...
pfff wat kan wachten lang duren!!..
de vliegreis was easy going met onderweg wel wat turbulentie boven panama en equador....
eenmaal aangekomen in miami sloeg de hitte ons tegen.... boh wat is het hier warm!
we landden om 07.00 in de ochtend en konden paso m 15.00 inchecken in het hotel..dus hebben we de tassen daar neergepleurd.... en gekeken...handdoeken en strandmatjes gekocht...en plof...lekker op het strand....zwemmen... wat waren wij daar aan toe!! ons hotel is prima! we hebben 6 spiegels...dus daaraan geen tekort... en nu hebben we nog tot donderdag om lekker te relaxen!...vanmorgen werd ik wakker gezongen door een nachtegaal die happy birthday kon zingen...daarna een heerlijk ontbijt bij de starbucks...en nu staan we dus in de mall illegaal te internetten in de apple store...we gaan nog naar de florida keys en naar de everglades...dan zit onze reis erop! en vliegen we lekker terug naar huis....
dit gaat dan ook ons laatste reisverhaaltje zijn...we vinden het superieur dat iedereen ons gevolgd heeft... en hebben er van genoten onze avonturen met jullie te delen! uiteraard moeten we nog genoeg gespreksstof hebben voor als we thuis zijn....
genieten gaan we nu!... VAKANTIE!
see you back in holland!

Big Kisss... Thijs & Nikie

• 15 Augustus 2011 - 05:49

Ellen:

Heee nikie en thijs!

Nou geniet nog maar van de laatste dagen daar!!! en alvast een goeje terugreis gewenst!!